hästheart

Alla inlägg under april 2012

Av Alma Jansson - 7 april 2012 13:54

Jag har inte hunnit skriva pogrund stallet och lathet och datalöshet 😜 jag har nageltrong och det gör jätte ont, jag klippte förlångt in på tånageln så nageln har börjat växa in i skinet😢 Skolan tog min skoldator så jag har inte kunnat skriva för det för Oskar vill inte låna ut sin dator😒 min syrra inezs kompis Fanny rider savis men igår red jag och hoppade 70cm och små socker bitar så det var inte så himla högt, Savona tycker inte om att hoppa sockerbitarna för då kliver hon bara över och snubblar över men 70 hindret var roligare så då blev det lite fart på henne och igår var jag hos Julia på hennes mys kväll och om ni tittar på jaaw-jaaw.blogg.se så har hon nog lagt upp bilder från då😝 nu är jag i östhammar eller jag var i Östhammar nu är jag i öregrund där pappas farmor bodde men bor på sjukhus nu. Det är så mysigt i öregrund precis granne med klockstapeln så det är bara ett staket imellan men nu ska jag göra påskägg❤ PUSS Ø HEJ

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I LOVE MY PONY SAVONA!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards